Skip to content

Hetzelfde-Anders.

7 februari 2015

Het zijn er elk jaar meer. 🙂

Sneeuwklok 03

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

6 reacties leave one →
  1. 7 februari 2015 14:58

    Ze doen hier ook hun best! Wat ben je actief ineens, gezellig hoor!

  2. 7 februari 2015 15:43

    Een mooie bijdrage lieve Truus, fijn dat je weer van de partij bent ook natuurlijk !

    Liefs en fijn weekend.

  3. Willie permalink
    7 februari 2015 21:40

    Het voorjaar komt eraan ! 🙂
    Mooie foto, inderdaad elk jaar dezelfde bloempjes, maar toch weer anders.

  4. 7 februari 2015 22:10

    Pluk vroeg in het voorjaar het bloempje van d’hoop,
    want geluk in het leven is nergens te koop 😉
    Dit moest ik ooit eens uit mijn hoofd leren op school. Ernaast had ik een sneeuwklokje getekend. Ik heb heel erg mijn best gedaan dit “versje” te vergeten, maar het is me niet gelukt… Origineel idee!
    groetjes Kakel

  5. 10 februari 2015 01:57

    Ha, Truus is back en met een leuke tegenstelling.

  6. Plato permalink
    12 februari 2015 11:26

    Ook hier was de tekst 6 woorden. Je gaat er aan wennen. Zoals ik bijvoorbeeld een verhaal schrijf en dan is het vaak automatisch 300 woorden (met een paar woorden afwijking maar toch…).

Geef een reactie

