Skip to content

Appetijtelijk – Goor.

10 februari 2015

Taart 03

Meer Foto tegenstelling kun je vinden bij Melodymusic.nl

Update: ik had blijkbaar beter een foto van bloedworst kunnen plaatsen, of spruitjes. 🙂

14 reacties leave one →
  1. dieneke permalink
    10 februari 2015 14:21

    Nah ziet er toch best lekker uit toch of smaakte het niet zo.

    ot; zie hetzelfde servies als dat ik heb Churchill Briar Rose al is hier al het één en ander gesneuveld.

    • 10 februari 2015 14:46

      Ik vond het verrukkelijk maar er zijn vast mensen die het niet blieven.
      Dit gebakservies in inderdaad van Churchill. Knap van je. 🙂

      • dieneke permalink
        11 februari 2015 13:40

        Brr bloedworst,spruitjes dat gaat wel.Dus eigenlijk was de taart héél lekker.Ik vind trouwens het allerlekkerste gebak zo’n ouderwetse slagroomhoorn mmm

  2. 10 februari 2015 14:47

    Schwarzwalder Kirsch….. kom maar op !!!

  3. 10 februari 2015 15:20

    Lekkerrrrrr.

  4. 10 februari 2015 18:10

    Nou ik lust het wel maar zodra er keuze is met meerdere gebaksoorten is dit nooit m’n eerste keus.Ik heb lieve chipolata of appelgebak. Verder is het ook wel “de trek van de dag”

  5. 10 februari 2015 18:48

    Hmmmmmmmmmmmmmm
    Geef nij maar een extra groot stuk.

  6. 10 februari 2015 21:16

    Ik kan er niets goors in vinden. Het ziet er alleen maar angstaanjagend lekker uit 😉
    Groetjes Kakel

  7. Willie permalink
    10 februari 2015 22:41

    Haha, voor het eerst moet ik zeggen : niet goed gevonden, Truus.
    Ik heb hem zelf gegeten en het was lekker. 😉

    • 11 februari 2015 12:42

      Deze was net weer even anders, Willie. Je moest zelf de cake bakken en de kersen kopen. Eigenlijk was deze nog lekkerder. 🙂

  8. 11 februari 2015 09:45

    Wat was daar goor aan? Voor mij ziet deze taart er bijzonder appetijtelijk uit!

    • 11 februari 2015 12:44

      Ik dacht de druipende slagroomlaag in het midden. En je hebt altijd mensen die niet zo van zoet houden. 🙂

  9. Plato permalink
    12 februari 2015 11:31

    Ik dacht dat de linkerpunt lekker en de rechterpunt goor was. Maar het gaat dus om lekker of niet lekker. Nou… ik vind ze niet zo lekker hoor. Ik heb liever een vruchtenpunt, met slagroom natuurlijk.
    Zo, nu is er eindelijk iemand (ik) die het goor vertegenwoordigd.
    Plato, wat zeg je nou weer? 🙂

Geef een reactie

