Skip to content

Haiku zaterdag 2.

14 februari 2015

vreemd, ze ligt in bed

haar hoofd onder de dekens

slaapt ze nu, of niet…

8 reacties leave one →
  1. 14 februari 2015 11:30

    Stilletjes horen
    naar de ademhalingen
    zachtjes wegsluipen.

    Liefs en fijn weekend meis.

  2. 14 februari 2015 12:30

    Mooie aanvulling, Melody. 🙂
    Maar nee, ik heb mijn moeder wakker gemaakt om te vragen waarom ze (om half 11 ’s morgens) nog in bed lag. Normaal zit ze namelijk in haar favoriete stoel in de woonkamer als ik haar bezoek. Ze bleek griep te hebben. 😦

  3. 14 februari 2015 13:59

    Beterschap voor je moeder, ik hoop dat ze niet teveel last van heeft.van de griep.

  4. Willie permalink
    14 februari 2015 21:39

    Het gaat al weer beter, gelukkig.
    Mooie haiku, Truus.
    Hoofd onder de dekens, een familietrekje ?
    Ik doe dat ook, haha.

  5. Plato permalink
    18 februari 2015 10:49

    Als Willie het hoofd onder de dekens heeft en ze weet het, dan slaapt ze niet. Dan is dat met jullie moeder misschien ook zo, dacht ik. Maar nee, je moest haar wakker maken.
    Griep…. wie heeft het niet!!
    Beterschap voor haar.

  6. 18 februari 2015 16:31

    Ach, veel beterschap, Truus, ik hoop dat zij weer snel opkrabbelt. x

  7. 18 februari 2015 16:35

    Iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Ondertussen is ze weer hersteld. 🙂

Trackbacks

  1. Haiku Zaterdag | Doldriest

Geef een reactie

