Skip to content

Zuinig-Kwistig.

24 februari 2015

Hagelslag 01

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

6 reacties leave one →
  1. ferraravictoriene permalink
    24 februari 2015 12:56

    Oh wat lekker, ik ga voor de rechter. Chocola … je mag me wakker maken

  2. ♫ Mel☺dy ♫ permalink
    24 februari 2015 12:59

    Ik heb er net 3 op….. en inderdaad met pure hagelslag, weliswaar op donker brood maar toch

    Goed gevonden. dank je wel meis!

  3. 24 februari 2015 13:03

    Ik eet het eigenlijk nooit (meer),maar wel weer goed bedacht.

  4. 24 februari 2015 16:20

    Ik eet het zélden, maar ás ik het doe dan ga k voor puur én dik;-)

  5. 24 februari 2015 22:06

    Ik ga ook voor de rechter #jammie 🙂
    Leuk gevonden

  6. Willie permalink
    24 februari 2015 22:48

    Doe ze op elkaar en het is precies goed. 🙂
    Goed gevonden, Truus.

Geef een reactie

