Skip to content

Nutteloos-Nuttig.

3 maart 2015

Kunst 02

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

9 reacties leave one →
  1. 3 maart 2015 14:11

    Beetje te bont voor mijn keus maar ik zou er wel willen wonen 😉

    Dank je wel weer meis, liefs en fijne dag verder

  2. 3 maart 2015 14:27

    Hier ben ik niet kunstzinnig genoeg voor vrees ik, beetje een rommeltje!

    • 3 maart 2015 14:34

      Ik vind het ook niet echt mooi, Rietepietz.Maar deze mensen gebruiken afgedankte spullen als kunst. Vond het wel een goede voor deze uitdaging. 🙂

  3. ferraravictoriene permalink
    3 maart 2015 16:50

    Prima tegenstelling lijkt me. Mooi is anders, maar daar gaat het hier niet om.

  4. dieneke permalink
    3 maart 2015 17:29

    Tja inderdaad mooi is anders,maar mooi genoeg voor de tegenstelling.

  5. 3 maart 2015 18:54

    leuk

  6. 3 maart 2015 20:43

    Erg rommelig……ik zou er wel raad mee weten😜

  7. Willie permalink
    4 maart 2015 00:07

    Voor deze mensen is die nutteloze troep nog nuttig.
    Voor ons blijft het kleurige troep. 🙂

Geef een reactie

