Skip to content

Afkeer-Begeerte.

10 maart 2015

Boek

Plaatje van Internet.

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

12 reacties leave one →
  1. ♫ Mel☺dy ♫ permalink
    10 maart 2015 19:50

    niet alleen een heel goede maar ook zeer actuele invulling, goed gevonden hoor!

    Bedankt weer, liefs.

  2. 10 maart 2015 21:40

    Mag jij raden wat ik voor dat boek voel. Nou, Truus, doe je best 😉
    Goetjes Kakel

  3. 10 maart 2015 22:58

    Zowel het boek als de film heb ik niet gelezen of gezien.
    Wel goed gevonden 😉

  4. ferraravictoriene permalink
    10 maart 2015 23:25

    Truus, goed bedacht. Boek niet gelezen en film niet gezien. Opgeklopte humbug, waar je blijkbaar schatrijk mee kunt worden, dat dan wel weer.

  5. 11 maart 2015 00:11

    Ook niet gezien en gelezen……….zo’n hype en dan vlieg ik bij voorbaat al in de gordijnen…..maar jij hebt in ieder geval een goede tegenstelling…….keigoed

  6. 11 maart 2015 15:55

    Ik heb het boek niet gelezen , misschien zou ik dan ‘gemis’ moeten voelen?

  7. 11 maart 2015 20:53

    Ik wil ook een bestseller schrijven. Maar integenstelling😜 tot dit boek gaat het vast over heel iets anders. Ik ben er zo klaar mee , het krijgt veel te veel aandacht.
    Zou mijn boek dat ook krijgen?
    Niet he…… Nou dan begin ik er toch maar niet aan.

  8. Willie permalink
    11 maart 2015 23:28

    Ik heb geen mening over dit boek, behalve dan dat het veel te veel aandacht krijgt.
    Heb het ook niet gelezen, het schijnt over erotiek te gaan.
    Maar veel mensen hebben er afkeer van of begeerte naar, dus goed gevonden, Truus.

Geef een reactie

