Skip to content

Treffer-Misser.

29 april 2015

Staartmees 02

De vliegensvlugge staartmees staat erop. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Meer Foto tegenstelling vind je bij melodymusic. nl

10 reacties leave one →
  1. dieneke permalink
    29 april 2015 13:41

    Wel goed voor de tegenstelling,heeft het toch nut zo’n foto.

    ot; de haven in Delft is ook nog vlak bij dat nieuwe station dus je lag ook nog in de herrie en veel zandverstuivingen.

  2. 29 april 2015 16:19

    Staartmezen zien we her zelden, sowieso knap dat je ‘m te pakken kreeg met de camera!

  3. Ferrara permalink
    29 april 2015 16:46

    Jij deed waar ik ook aan heb gedacht, een wazige foto plaatsen, maar ja toen kwam ik die schutter tegen en maakte een andere keus. Leuk een staartmees, dat is wel een treffer.

  4. 29 april 2015 20:00

    Zo zie je maar waar een “mislukte” foto goed voor is. Hij komt geweldig van pas!

  5. Willie permalink
    30 april 2015 00:19

    Voor je de camera gehaald hebt is hij al gevlogen, of had je hem bij de hand ?
    Jammer dat de foto mislukt is, maar een hele goede invulling.

  6. 30 april 2015 14:11

    Beter een wazige staartmees dan geen staartmees, ik zie ze nooit bij mij in de tuin. 😉

  7. Melody permalink
    3 mei 2015 10:34

    oef met het schaamrood op de kaken kom ik zojuist tot de ontdekking dat ik helemaal vergeten ben hier te reageren…. **foei foei foei Kootje***

    Sorry hoor meis!!!

    Je hebt goed je best gedaan en je geduld is beloond, je hebt m gekiekt,, volop in beweging ;-

  8. Plato permalink
    4 mei 2015 08:31

    Toch leuk. Ik wist niet eens dat er staartmezen bestonden.

  9. 6 mei 2015 11:31

    Ik ben vandaag ver terug gegaan op jou blog.Wat mij het meest aanspreekt is het plaatje ;Knecht en Meester ergens in maart. Je hebt mooie tegenstellingen.

    Groetjes, Ria

  10. 11 mei 2015 18:58

    😈:-)

Geef een reactie

