Skip to content

Handig-Onhandig.

28 juli 2015

Messlijper1

Verschillende messenslijpers.

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

12 reacties leave one →
  1. Kakel permalink
    28 juli 2015 16:33

    Ik vroeg me al af wat het waren. Gelukkig heb je het er ondergezet. En weet jij meteen dat ik hierin onhandig ben😉
    Lieve groet

  2. Melody permalink
    28 juli 2015 16:45

    Ik gebruik ze geen van allen😉

    Wel mooi gevonden, goed bedacht hoor, wow.

    Dank je wel weer, liefs en fijne avond

  3. 28 juli 2015 17:11

    Mij lijken ze alledrie even onhandig maar dat ligt uitsluitend aan mij.😄

  4. Willie permalink
    28 juli 2015 19:40

    En welke is dan handig, Truus ? Zelf gebruik ik ze nooit.
    Een originele invulling weer.

  5. Ferrara permalink
    29 juli 2015 09:37

    Scherp Truus, wat origineel. Het aanzetstaal hangt hier in de keuken. Reuze handig.

  6. 29 juli 2015 13:28

    Ik moet dus oppassen wanneer ik je nóg eens ontmoet want “de messen zijn geslepen”😉

  7. 29 juli 2015 19:59

    Vroeger hadden we gewoon de scharensliep! 🍴MOOI gevonden

  8. Plato permalink
    31 juli 2015 06:41

    Op zich een handig ding maar ingewikkeld om het in elkaar te zetten, vermoed ik. Ik gebruik zoiets niet dus ik moet gokken.

  9. Plato permalink
    4 september 2015 12:19

    Leef je nog Truus? ben je geëmigreerd? Is je laptop ontploft? Of zit je gewoon op de camping?

  10. 4 september 2015 17:40

    Het zijn drie verschillende messenslijpers, Plato.🙂
    En ja, ik leef nog. We zijn met vakantie geweest en, inderdaad, naar de caravan. Plus een weekend paardrijden in Drenthe. En als ik niet thuis ben, computer ik niet want ik heb alleen een desktop.😉

  11. Plato permalink
    7 september 2015 09:09

    Drie messen… ohh… joh dat zag ik helemaal niet
    Zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad. Dat is fijn. Hopelijk komen er nog wat zonnige dagen achteraan want de laatste dagen was het (Truus met de) PET.🙂

Trackbacks

  1. Handig-Onhandig | Melody MusicMelody Music

Geef een reactie

