Skip to content

Dame-Heer.

27 oktober 2015

Toiletten

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

8 reacties leave one →
  1. Melody permalink
    27 oktober 2015 17:02

    Wat een leuke foto … en nog zo passend ook…. dank je wel.

    xxx

  2. Ferrara permalink
    27 oktober 2015 23:51

    Ook goed deze wc-deuren. Alleen van de variaties kun je al een blog vullen.
    Ik heb een kleine digitale camera altijd in mijn tas.

  3. varendvolk permalink
    28 oktober 2015 00:20

    Wat leuk!!

  4. 28 oktober 2015 14:15

    Het duurde even voor het kwartje viel😄😄😄😄 . Gied bedacht

  5. 28 oktober 2015 16:04

    Ik moet gelijk aan Enny Mols de Leeuwen denken, die heel vroeger “de dame van de retirade “speelde en dan zo af en toe riep “Dame …U gaat in de Heren !
    Leuke foto Truus!

  6. Willie permalink
    29 oktober 2015 00:06

    Ha, Shirley ! Leuke foto Truus, en natuurlijk is dit goed gevonden. 😉

  7. Kakel permalink
    30 oktober 2015 22:00

    Ik zou lekker in het herentoilet gaan plassen 😉 Geweldige vondst!

  8. Plato permalink
    31 oktober 2015 08:11

    Ik dacht eerst: dat roze flaconnetje is een dame en jij bent vermomd als heer.
    Pas daarna zag ik de bordjes m/v.
    Ik ben het met kakel eens; ik zou ook lekker in het herentoilet gaan plassen.

    Heerlijk stukje, Truus. Een echte Shirley 🙂

Geef een reactie

