Skip to content

Ziek – Gezond.

10 november 2015

Kasteel (18)

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

Update: je ziet een rij mensen wachten bij kasteel Almere.
Wat je niet kunt zien is of deze mensen gezond of ziek zijn…

10 reacties leave one →
  1. Kakel permalink
    10 november 2015 22:04

    Aha, bedankt voor je update. Ik snapte ‘m even niet. (Toen stond je update er nog niet bij. Ik dacht: ik wacht nog maar even met mijn reactie.) Wel een heel knappe invulling. Je hebt de moeilijkste weg gekozen!

  2. Willie permalink
    10 november 2015 22:46

    Dan zou je dus een foto van elke willekeurige menigte mensen kunnen nemen, er kunnen overal zieke mensen tussen zitten.
    Aan de buitenkant kan je het inderdaad vaak niet afzien.

    Jullie moesten ook lang wachten voor je naar binnen kon.

  3. 11 november 2015 08:19

    dat is heel goed bedacht van je !!
    Inderdaad….. zo is het wel, en dat af en toe even bewust zijn maakt ook dat je minder snel (anders) tegen iemand gaat aankijken…

    xxx

  4. 11 november 2015 18:48

    In ieder geval gaan deze mensen voor een leuke middag!

  5. 11 november 2015 19:38

    Ik protesteer! Al heb ik er natuurlijk niets mee te maken.😄
    Het gaat tich om een tegenstelling. Niet ziek en gezond ,of ziek of gezond.
    Nee Truus jij kluit ons met een stuurtje in het riet.

  6. varendvolk permalink
    11 november 2015 20:44

    Tja je ziet het vaak niet aan de buitenkant.Je kunt er gezond uit zien en toch ziek zijn en visa versa.

  7. Ferrara permalink
    13 november 2015 00:18

    Niet ver genoeg doorgescrold was mijn eerste gedachte. In de rij voor de griepinjectie. ;0))
    Deze bijdrage is een doordenker, ook leuk.

  8. Plato permalink
    25 november 2015 17:55

    Nee, dat kun je niet zien. Nou ja, er is er vast wel eentje ziek.

Geef een reactie

