Skip to content

Automatisch – Handmatig.

29 maart 2016

Garde

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

6 reacties leave one →
  1. varendvolk permalink
    29 maart 2016 19:59

    Geweldig weer en de keuken inventaris is een ware verzameling van tegenstellingen.

  2. 29 maart 2016 20:56

    Prachtig Truus, ik werk met geen van beiden… de kok-bakker hier in huis is manlief
    In het verleden toen ik het zelf nog deed gebruikte ik de mixer eigenlijk ook nooit, deed het het liefst met de garde

    Dank je wel.

  3. 29 maart 2016 21:41

    Zo, die is goed gevonden 😀
    Fijne avond

  4. Willie permalink
    29 maart 2016 23:01

    Goed gevonden weer, je keukenkastjes en lades zijn inderdaad een bron van inspiratie, daar dacht ik ook al aan. 🙂

  5. Ferrara permalink
    30 maart 2016 11:38

    Ja, leuk.
    In huize F. ligt het ding nagenoeg ongebruikt in de kast. Pannenkoekbeslag klop ik op de hand. En de taart komt van de bakker.

  6. 3 april 2016 19:04

    Ik ga bij voorkeur voor handmatig in dit geval, al die elektrische apparaten vragen meer tijd om schoon te maken dan dat ze nut hebben.

Geef een reactie

