Skip to content

Fijn – Grof.

21 april 2016

Thee 04

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

6 reacties leave one →
  1. 21 april 2016 11:04

    ahhh wat een goeie invulling weer….

    daar zou ik nou nooit opgekomen zijn…. niet zo heel vreemd natuurlijk aangezien ik dat goedje eigenlijk nooit gebruik noch drink

    Geef mij maar straffe leut 😉
    xxx

  2. varendvolk permalink
    21 april 2016 16:34

    Nou ik houd wel van een bakkie thee,wederom is de keuken inspiratie voor de tegenstelling.TOP!

  3. Willie permalink
    21 april 2016 20:59

    Echt iets voor jou, thee. 🙂
    Varendvolk neemt me de woorden uit de mond, ik wilde ook je keukenkastje al noemen. 🙂

  4. 22 april 2016 14:29

    Hier alleen de builtjes op voorraad, de losse thee is meer voor “de liefhebber en genieter” .

  5. 22 april 2016 20:00

    Ik ga voor grof! 😄
    Normaal ga ik voor fijn( tjes)

  6. 25 april 2016 14:11

    Truus, petje af. Mooi gevonden.

Geef een reactie

