Skip to content

Gevaarlijk – Veilig.

29 april 2016

Trein 06

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

7 reacties leave one →
  1. 29 april 2016 14:08

    dat is een goede invulling zeg, je moet er maar opkomen…

    ik verafschuw die dingen….bij heel heel hoge uitzondering en als het echt echt echt niet anders kan stap ik er wel in maar als t immers ff kan vermijd ik die dingen

  2. 29 april 2016 15:05

    Meestal veilig ja, maar het kรกn ook heel gevaarlijk uitpakken.

  3. varendvolk permalink
    29 april 2016 15:24

    Goh daar zou ik nooit aan gedacht hebben,wij zitten enkel in van die museum treintjes.

  4. Willie permalink
    29 april 2016 19:31

    Als je er in zit is het meestal wel veilig, maar je moet er niet voor gaan staan. ๐Ÿ™‚

  5. 1 mei 2016 22:24

    Daar had ik ook echt niet aan gedacht. Goed gevonden ๐Ÿ˜‰

  6. Ferrara permalink
    2 mei 2016 10:42

    Jeetje, had ik deze trein toch bijna gemist. Goed bedacht. In tegenstelling ;0)) tot Melody zit ik met enige regelmaat in de trein, al was het maar om de zogenaamde vrij reizendag te benutten.

  7. Plato permalink
    15 mei 2016 16:34

    Goeie tegenstelling Truus. Ik zag het eerst ook niet. Mooi gevonden.

Geef een reactie

