Skip to content

Duidelijk – Onduidelijk.

3 mei 2016

CIMG1697

Dit is duidelijk een legpuzzel maar wat is onduidelijk? šŸ™‚

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

9 reacties leave one →
  1. 3 mei 2016 19:55

    Wat een gave puzzel šŸ˜€
    Die zou mijn buurvrouw denk ik, fantastisch vinden
    Fijne avond

  2. 3 mei 2016 20:16

    wat een heerlijk klusje… .ik doe het ook graag

    dank je wel xxx

  3. 3 mei 2016 20:42

    Het onduidelijke is volgens mij al die verschillende blauwtinten.Duidelijk is wel dat het een puzzel naar jou hart is.

  4. 3 mei 2016 21:11

    Onduidelijk is….Wat doet dat paard daar midden in nacht.

  5. Ferrara permalink
    3 mei 2016 21:53

    Die legpuzzel is duidelijk, de afbeelding roept vragen op. Ik zie ook een zeilbootje.
    Raadselachtige invulling, goede keus!

  6. Willie permalink
    4 mei 2016 20:29

    Onduidelijk is het water waar het paard door rent ? Je ziet het wel opspatten.
    Het bootje zag ik pas na de reactie van Ferrara, dus dat is zeker onduidelijk.
    Net als de ster ? rechtsboven.
    Leuke tegenstelling, Truus.

  7. 4 mei 2016 22:04

    Het is een ‘glow in the dark’ puzzel. Onder andere de sterren bij de voorhoeven van het paard lichten op in het donker. šŸ™‚

  8. 5 mei 2016 14:36

    Wauw, dat is gƩƩn makkelijk puzzel, maar natuurlijk wƩl een die jou heel erg aanspreekt, wat een prachtig paard.

  9. Plato permalink
    15 mei 2016 16:32

    Het is duidelijk dat het paard de weg kwijt is. Gelukkig is hij wit zodat ie goed afsteekt tegen het blauw maar hoe is hij daar gekomen en waarom en…. hoe gaat ie weer terug naar…. tja naar wat en waar. Da’s allemaal onduidelijk.Je ziet hem denken: ik zweef maar zo’n beetje maar waar het allemaal naar toegaat, geen idee.

Geef een reactie

