Skip to content

Knippen – Snijden.

6 juli 2016

zakmes

Foto van Internet.

Meer Foto tegenstelling vind je bij Melodymusic.nl

9 reacties leave one →
  1. 7 juli 2016 15:28

    Daar is iédere padvinder jaloers op denk ik!

  2. Willie permalink
    7 juli 2016 22:21

    Daar kan je zowel mee knippen als snijden, goed gevonden !

  3. Ferrara permalink
    9 juli 2016 14:39

    Mooi Truus, een alleskunner.

  4. Plato permalink
    30 juli 2016 05:10

    Met zo’n mes kun je zo de wildernis in. Wat een mogelijkheden.

  5. 20 oktober 2016 22:32

    Hallo Truus,
    Blog je niet meer?

    Wist je al dat ik verhuisd ben?FB heb ik niet meer.https://blogjeomblog.wordpress.com/

    groetjes Dieneke

  6. 11 november 2016 12:06

    Ik kom regelmatig even kijken of je al weer iets geplaatst hebt maar het blijft maar stil …. is alles oke daar bij jou ???

  7. 15 december 2016 18:44

    Wat is het hier al vréselijk lang stil, ik hoop dat alles in orde is?

    • 15 december 2016 18:54

      Hoi Rietepietz, het antwoord is ja en nee.
      Maar ik heb ook helemaal geen inspiratie en hoe langer ik weg ben, hoe moeilijker het wordt om weer te beginnen.

      • 15 december 2016 19:09

        Ja dat is zo hoor ik van anderen. Ik merkte het zelf ook toen ik twee jaar geleden wat in de lappenmand zat en een paar weken “stil was”. Dan wordt het inderdaad lastig terug komen.
        Maar het blijft een leuke afleiding ook als niét alles op rolletjes loopt, misschien dan júist wel!

Geef een reactie

