Skip to content

Shirley is van slag.

29 november 2009

O, o lieve mensen toch. Shirley is helemaal van slag. Er komen nieuwe mensen bij in ‘haar’ pand. En wat gebeurt er dan? Juist! Op de ene plek wordt er gesloopt en op de andere plek wordt er juist gebouwd. Dat geeft natuurlijk allemaal rommel en dan kan Shirley er weer achteraan met haar stofzuiger en haar dweil. Alsof Shirley het niet al druk genoeg heeft met het schoonhouden van het pand. Want het is veel werk hoor, al dat stof afnemen, prullenbakken en papierbakken legen, stofzuigen, dweilen en niet te vergeten de WC’s. Want er wordt hier wat afgepiest en gepoept!

Ze zijn gelijk maar een grote opruiming gaan houden om ruimte te creëren met als gevolg dat de containers waar ik mijn papier- en restafval in moet gooien uitpuilen van de oude troep. Dan worden ze extra geleegd maar denk je dat dat helpt? Welnee, een paar dagen later zitten ze weer vol! En waar moet ik dan heen met mijn verzamelde afval? Zucht…

Om het nog ingewikkelder te maken veranderen er ook ineens allemaal apparaten, planten en andere spullen van plaats. Ik raak totaal de weg kwijt hier. Het raarste is dat ik ze betrapte op het opmeten van mijn werkhok. Wat ze daar nou te zoeken hebben? Ik hoop in ieder geval dat ze snel klaar zijn met al die veranderingen zodat ik weer in mijn normale ritme kan komen.

Gelukkig verwennen Robbie en Errie mij af en toe met iets lekkers, dat houdt mij nog een beetje op de been.

No comments yet

Geef een reactie

